陳 秀 雯 嚴 禁 老 公 上 台 合 唱

陳 秀 雯 說 若 被 人 知 道 兒 吠大 帠畢 楠, 便 暴 露 了 自 己 的 年 紀

 (星島日報報道)「麗的亞視半世紀精彩音樂會」將於本月20及21日舉行,昨日眾歌手加緊綵排。

  陳秀雯出身麗的,她表示上一次以歌手身分現身紅館,已有20年之久,她坦言未有留意售票情況,「我今次參與演出,純粹係同大家慶祝50周年。其他我都無諗,淨係諗當日演出咩衫。」此外,問到的兒子是否已經大學畢業﹖她笑說﹕「我又唔慣講大話,咁我唯有唔答啦﹗畀人知個仔大學畢業,咁咪覺得我年紀好大咁﹗」

  另外,問到陳秀雯丈夫林國雄會否上台合唱,她笑說﹕「佢上台我就唔唱﹗(上台送花﹖)呢個問題點答啊﹗」

發表迴響

