陳秀雯 新我示人

0810enew67b1
首 次 演 出 歌 舞 劇 , 陳 秀 雯 有 很 不 錯 的 感 覺 。

陳 秀 雯 與 香 港 舞 蹈 團 合 作 歌 舞 劇 《 夢 傳 說 》 , 經 排 練 後 發 現 自 己 與 昔 日 演 出 大 不 同 , 尤 其 是 與 男 舞 蹈 員 有 親 密 的 身 體 接 觸 時 , 那 種 能 完 全 釋 放 自 己 的 演 繹 , 簡 直 是 另 一 個 大 眾 不 熟 悉 的 陳 秀 雯 。

秀 雯 每 日 朝 十 晚 六 到 上 環 排 練 , 但 忙 得 開 心 : 「 同 舞 蹈 團 排 練 過 後 , 感 覺 到 成 團 人 都 有 一 團 火 , 有 成 員 話 畀 我 知 , 佢 未 試 過 咁 , 即 使 係 好 小 角 色 , 都 好 勤 力 去 練 , 可 能 個 故 事 講 舞 者 理 想 與 現 實 衝 突 , 係 佢 切 身 故 事 , 有 共 鳴 感 。 」

這 是 秀 雯 首 次 演 歌 舞 劇 , 排 練 過 後 , 她 發 現 有 實 際 的 難 處 , 幸 好 能 及 早 釋 放 自 己 , 把 困 難 克 服 , 大 家 將 會 看 到 一 個 全 新 的 陳 秀 雯 。 至 於 甚 麼 難 處 , 熟 悉 秀 雯 的 都 會 估 得 到 , 在 舞 劇 中 有 一 段 探 戈 舞 貼 身 演 出 , 她 也 忍 俊 不 禁 : 「 係 同 跳 舞 身 體 接 觸 , 但 其 實 舞 蹈 員 有 身 體 接 觸 係 自 然 事 , 初 時 好 唔 慣 , 覺 得 好 尷 尬 就 窒 一 窒 , 令 對 方 都 尷 尬 , 所 以 我 必 須 釋 放 自 己 和 豁 出 去 。 」

0810enew67b2
陳 秀 雯 要 跟 拍 檔 跳 探 戈 有 親 密 身 體 接 觸 , 一 度 令 她 感 到 尷 尬 。
拘 謹 女 人 唔 易 姣
秀 雯 知 道 以 往 自 己 有 太 多 掣 肘 , 只 有 這 樣 才 會 做 得 好 : 「 演 戲 時 唔 會 做 都 要 做 , 呢 個 舞 劇 仲 要 做 『 姣 』 , 依 家 都 未 達 標 , 始 終 我 係 一 個 拘 謹 女 人 , ( 要 姣 難 唔 難 ? ) 難 呀 , 我 姣 得 有 貨 , 不 過 唔 鍾 意 人 面 前 姣 咋 , 哈 哈 哈 … … 」 秀 雯 相 信 今 次 經 驗 會 令 她 進 入 了 另 一 階 段 。

0810enew67b3
在 舞 劇 中 要 風 騷 , 秀 雯 笑 言 不 輕 易 於 人 前 表 現 出 來 。

From 東方日報

陳秀雯排歌舞劇扮姣
se12081116_big
陳秀雯與香港舞蹈團每日排練,感覺大家心中都有一團火。

近日陳秀雯忙於為歌舞劇《夢傳說》排練,首次與香港舞蹈團合作的她,每天跟一班年輕人排練,感受特別:「成團人都有一團火,即使係個好小o既角色都好勤力去練,故事講舞者理想同現實o既衝突,令佢o地有共鳴,特別用心演。」

從排練中,秀雯學懂釋放自己才能解決困難:「最難係跳貼身探戈舞o個幕,舞蹈員難免有身體接觸好,我初初唔慣,尷尬自然就窒,以前太多制肘,依家要釋放自己、豁出去至會做得好。」秀雯相信今次經驗可令演技進入另一階段,她笑說:「個舞劇裡面要做『姣』,但我仲未達標,始終 \我係拘謹o既女人,要姣係幾難,但我姣得o架!不過唔鍾意o係人面前姣o者!」

From 太陽報

發表迴響

