那時那地那人 陳秀雯懷舊三寶陽光  軟糖肥婆衫

apple0814a
46 歲 陳 秀 雯 保 養 得 宜 ( 圖 ) , 樣 貌 和 氣 質 與 年 輕 時 的 她 分 別 不 大 。
apple0814b

陳 秀 雯 帶 給 大 家 的 集 體 回 憶 三 部 曲 , 過 程 相 當 豐 富 。 早 於 80 年 代 , 她 先 憑 麗 的 電 視 劇 《 驟 雨 中 的 陽 光 》 飾 演 純 情 玉 女 一 炮 而 紅 , 其 後 360 度 大 變 身 , 突 變 樂 壇 野 貓 , 大 唱 「 要 咬 你 食 你 」 的 禁 歌 《 甜 蜜 如 軟 糖 》 , 繼 而 從 良 主 演 《 再 見 亦 是 老 婆 》 , 憑 肥 師 奶 一 角 強 勢 入 屋 。 46 歲 的 秀 雯 半 生 演 藝 征 途 迴 路 轉 , 如 今 她 沉 醉 演 歌 舞 劇 , 雖 然 璀 璨 歸 於 平 淡 , 但 同 樣 活 得 精 采 。  

陳 秀 雯 近 日 忙 於 與 香港 舞 蹈 團 排 練 下 月 7 日 假 香港 演 藝 學 院 公 演 的 8 場 歌 舞 劇 《 夢 傳 說 》 , 這 是 她 入 行 27 年 來 首 演 歌 舞 劇 , 故 心 情 十 分 興 奮 。 論 演 歌 舞 劇 , 秀 雯 是 新 手 , 雖 然 現 在 才 接 演 有 點 晚 , 但 在 大 家 的 集 體 回 憶 中 , 其 實 她 是 潮 流 先 驅 , 不 少 觀 眾 均 對 她 的 三 個 演 藝 歷 程 留 下 極 深 印 象 。

回 憶 三 部 曲 自 白
首 部 曲 : 地 下 情 開 花 結 果

「 o係80 年 拍 《 驟 雨 中 的 陽 光 》 呢 套 劇 之 前 , 我 已 經 同 叉 燒 ( 其 夫 婿 林 國 雄 ) 拍 緊 拖 , 係 地 下 情 , 冇 人 知o架。 點 知 有 次 我o地去 碧 麗 宮 睇 愛 情 片 , 散 場 時 竟 然 撞 到 麥 當 雄 , 之 後 佢 就 搵o左我o地拍 《 驟 》 劇 , 越 拍 越 出 事 啦 , 結 埋 婚 o忝, 哈 哈 。 呢 套 劇 係香港第 一 部 愛 情 電 視 劇 , 當 年 收 視 過 百 分 之 五 十 , 我 同 叉 燒 都 俾 TVB 挖 角 , 但 麗 的 對 我o地好 好 , 有 加 人 工 , 加 上 又 係 我o地o既成 長 地 方 , 所 以 冇 走 到 。 」

apple0814c
陳 秀 雯 和 林 國 雄 ( 右 ) 在拍攝《 驟 雨 中 的 陽 光 》 前 , 原 來 已 秘 密 拍 拖 。

二 部 曲 : 純 情 女 破 格 轉 型
「o個時 由 純 情 少 女 轉o左跳 勁 舞 , 唱 《 震 蕩 》 時 震 得 好 辛 苦 , 所 以 唱o左三 年 就 退 休 , 唱 《 甜 蜜 如 軟 糖 》 時 成 日 都 覺 得 唱o既人 唔 係 我 , 感 覺 同 真 人 差 好 遠 。o個時 電 台 話 呢 首 歌 係 禁 歌 , 話 「 要 咬 你 食 你 」 呢o的歌 詞 意 識 不 良 , 但 呢 首 歌 本 來 係 一 隻 糖o既廣 告 歌 , 後 尾 有 次 我 撞 到 填 呢 首 歌o既林 振 強 , 我 問 佢 填 呢 首 歌 時 諗 緊 乜 o野o架? 佢 笑 住 話 : 『 唔 係 你 諗 得 咁 簡 單 』 , 但 佢 咁 講 都 可 能 係 整 蠱 我 。 」

apple0814d
83 年 的 《 甜 蜜 如 軟 糖 》 大 碟 , 陳 秀 雯 勇 於 接 受 新 嘗 試 。

三 部 曲 : 姣 婆 變 身 肥 師 奶

「 我 唱 歌 唱 到 好"支力" , 後 尾 停o左, 好 似 普 通 女 人 咁 買 煮 飯 湊 仔 , 到 我 個 仔 入o左幼 兒 園 , 又 覺 得 唔 做o野好 似 脫 節 , 姣 婆 守 唔 到 寡 啦 , 94 年 入 無 線拍 劇 , 拍o左《 再 見 亦 是 老 婆 》 , 扮 姜 大 偉 老 婆 , 係 個 肥 師 奶 ,o個時 係 大 熱 天 時著 件 海 綿 做o既肥 婆 衫 、 笠 假 髮 , 日 日 焗 汗 , 拍 完 瘦 o左成 5 、 6 磅 。 對 於 呢 個 角 色 , 我 係 非 常 勇 於 嘗 試 , 做 肥 師 奶 完 全 冇 壓 力 , 唔 使 顧 忌 個 樣 , 原 來 拍 得 好 過 癮 , 而 肥 師 奶 亦 都 係 我o既轉 捩 點 。 」

apple0814e
陳 秀 雯 視 《 再 見 亦 是 老 婆 》 是 她 演 藝 生 涯 的 轉 捩 點 。

星 爺 無 厘 頭 唔 o岩tone
陳 秀 雯 入 行 20 多 年 夥 拍 過 無 數 男 、 女 演 員 , 但 先 後 遇 過 4 位 神 奇 對 手 , 令 她 非 常 難 忘 。

最 不 合 拍 對 手 : 周 星 馳 ( 90 年 《 孖 仔 孖 心 肝 》 )

「 係 佢 演 佢 , 我 演 我o既, 大 家 個 tone 好 唔 同 , 佢 有 佢 無 厘 頭 好 笑 , 同 佢 演 戲 , 永 遠 唔 知 佢 點 反 應 , 要 好 留 心 點 接 住 , 我 同 佢 好 似 火 星 人 加 地 球 人 , 但 唔 代 表 唔 好o既。 」

apple0814f

最 難 溝 通 對 手 : 黃 秋 生 ( 91 年 《 人 海 驕 陽 》 )
「 我 同 黃 秋 生 拍 過 一 部 電 視 劇 , 大 家 拍 戲 冇 溝 通 , 拍 完 之 後 , 大 家 都 好 似 唔 認 識 , 感 覺 上 對 當 時 劇 本 唔 投 入 , 大 家 格 格 不 入 , 我 未 試 過 咁 樣 冇 溝 通 法 , 都 算 係 獨 特 印 象 。 」

最 放 肆 對 手 : 歐 陽 震 華 ( 90 年 代 《 壹 號 皇 庭 》 系 列 )
「 我 同 Bobby ( 歐 陽 震 華 )o係劇 入 面 好 多 『 依 泣 』 戲 , 拍 第 一 輯 時 大 家 唔 熟 , 後 來 佢 知 我 係 可 以 拍 到O既, 所 以 開 始 肆 無 忌 憚 , 會 將 隻 腳 放O係我 膝 頭 哥 。 有 次 好 好 笑 , 係 講 我O地床 上 完 事 後 , 佢 打 大 赤 肋 , 但 其 實 我 係 張 氈 捲 住 佢 個 身 。 」

apple0814g

最 動 心 對 手 : 馬 景 濤 ( 96 年 《 再 見 艷 陽 天 》 、 97 年 《 天 長 地 久 》 、 03 年 《 愛 在 有 情 天 》 )「 我 同 佢 演 過 三 部 劇 , 每 次 個 角 色 都 愛 得 佢 好 緊 要 , 愛 到 心 肺 都 嘔 出O黎, 初 時 大 家 合 作 係 有O的問 題 , 但 演 戲 時 又 會 好 投 入 , 唔 知 點 解 對 佢 會 有 愛 情 feel ,O個時 仲 或 多 或 少 將 呢O的感 覺 帶 返屋企。 」

apple0814h

From蘋果日報

One Response to 那時那地那人 陳秀雯懷舊三寶陽光  軟糖肥婆衫

  1. 細細聲講…
    Apple d相…主觀意識下…執過果然好睇d…呵…

發表迴響

