陳秀雯揣摩角色話咁易

oriental20070824

sun20070824

陳 秀 雯 日 前 為 其 主 演 之 歌 舞 劇 《 夢 傳 說 》 做 宣 傳 , 陳 秀 雯 被 問 到 與 資 深 創 作 人 杜 國 威 合 作 時 的 感 受 ? 她 說 : 「 杜 Sir 佢 真 係 一 個 好 有 功 力o既導 演 , 佢 好 清 楚 劇 本 入 面 每 一 個 細 節 , 例 如 邊 一 句 對 白 用 乜o野語 氣 佢 都 一 清 二 楚 , 呢 樣o野可 以 幫 我 更 易 揣 摩 到 個 角 色 應 該 點 演 , 可 以 做 少 好 多o野, 哈 哈 。 」

陳 秀 雯 又 表 示 自 己 於 十 幾 歲 時 曾 演 過 舞 台 劇 《 雷 雨 》 , 但 演 歌 舞 劇 還 是 第 一 次 , 她 說 : 「 其 實 之 前 都 有 兩 三 套 舞 台 劇 搵 我 演 出 , 不 過 自 己 忙 所 以 推 。 其 實 我 自 己 真 係 好 鍾 意 睇 歌 舞 劇 , 每 逢 去 到 倫 敦 、 紐 約 我 都 一 定 會 去 睇 。 另 外 今 次 個 幕 後 班 底 真 係 好 強 , 我 好 鍾 意 今 次 o既 合 作 。 」

From東方日報 太陽報

發表迴響

