陳秀雯:疾風勁草

hkej27102007_1.jpghkej27102007_2.jpg

From 信報 27/10/2007

4 Responses to 陳秀雯:疾風勁草

  1. jasmine 說道:

    謝謝網主 (我也常常到bbblue 的blog…好喜歡)

  2. bb 說道:

    jasmine,

    謝謝你喜歡我的blog
    我很久沒更新了….有點心虛呢!!!

  3. jasmine 說道:

    bb,
    唔知點解我唔可以在你的blog留comment….係咪要登記? 想comment好耐啦!除了Amy, 我也喜歡Louisa and Bobby… but 我最喜歡丁柔o個幾個post…heh heh 其中我的最愛

  4. bb 說道:

    jasmine,

    個comment 冇鎖住….應該係所有人都可以留言 o既….

發表迴響

